سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رهبرم! نسل سوم چو نسل اول هست با شعف با شعور با باور....
من یه نسل سومی هستم و حرفام رو خطاب به دیگران از زبون خودم افراد هم عقیده با خودم از طریق این وبلاگ بیان میکنم...

من یک نسل سومی هستم.

یک نسل سومی که نه انقلاب دید نه جنگ نه امام دیدو نه بهشتی و رحایی و همت و باکری و زین الدین....

یه نسل سومی که از انقلاب فقط طعم وجودنازنین سید علی خامنه ای(مد ظله)و حکومت اسلامی و آزادی رو چشیده !

اما میدونم که گرچه این ها به ظاهر فقط چند کلمه است اما این ها در کنار هم یعنی یک دنیا نعمت یک دنیا لطف و رحمت خدا به منه نسل سومی که بدون هیچ تلاشی خدا به من این هارو ارزونی کرد.

از جنگ هم فقط جای یه ترکش رو بازو بابا...پا های مصنوعی و سرفه خونین و کپسول اکسیژن جانبازای اطرافم و شاید هم عکس چندتا شهید و چندتا زندگینامه و چندتا وصیت نامه ...همین!!!

منه نسل سومی نمیدونم جنگده،انفجار،خون،فشنگ،نارنجک،اسارت،شهادت و .... یعنی چی.این هارو فقط از زبون کتاب ها و رزمنده ها شنیدم درحالیکه تا لمس نکنم و تجربه نکنم هیچ وقت نمی ونم احساسش کنم.

اما میدونم یعنی باید بدونم که حرف اون کسی که روی مین میره اینکه خواهرم بردارم بصیرت بصیرت بصیرت...

سینه سپر کردن جلو تانک یعنی ولایت ولایت....

میدونم فریاد استخوان های شهید گمنام اینکه اونقدر بصیرت داشته باش که اگه یه روزی چند نفر با عمامه یا... خون به ئل رهبر کردن سعی در سازش داشتن ساکت نشین.

اگه یه روزی یکی زندان رفتن های قبل از انقلابش رو به رخت کشید بدون افکار پلیدی داره...

میدونم اول انقلاب بعضی ها تخصص خاصی تو عکس گرفتن با امام داشتن پس عکس کنار امام دلیل خوب بودن نیست....

میدونم که چشم های مادر شهید فریاد میزنه آقای خاتمی آقا هاشمی آقای..... فرزنذم رفت که سازش نباشه...

میدونم که صورت خسته پدر شهید گویای این حرفه جام زهر همون یه بار بس بود....

میدونم که اگه رهبر رو تونستم راضی کنم مهدی فاطمه (عج) رو هم می تونم راضی کنم.

میدونم که چشم های شهید از پس قاب عکس نعره میکشه که من برای ولایت فقیه از جانم گذشتم ای نسل سومی تو چه میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پایان....

 


[ پنج شنبه 91/11/12 ] [ 9:50 عصر ] [ زهرا ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

میگن بسیجی هستم گاهی اوقات هم حزب الهی صدام میکنن. عاشق ولایتم اما از عملکردم نبست به وظایفی که یه عاشقه ولایت داره راضی نیستم....
لینک دوستان
آرشیو مطالب
امکانات وب